1. jun. 2012

Ptičja voščilnica / Bird card




 Izziv: Craftalnica - Ptice



12 komentarjev:

froebelsternchen pravi ...

gorgeous card Ana!

Great art here around!
xxx from Austria
Susi

M-teja pravi ...

čudovita! Barve, postavitev, motiv...vse štima ;)

Andreja pravi ...

ooo kako je lepa in uporabila si čudovite barve. Tudi postavite mi je zelo všeč; skratka zelo šik :-))

Anita Houston The Artful Maven pravi ...

This is absolutely stunning! I love the design and the color. Beautiful work!

moyca pravi ...

Zelo lepa voščilnica...res lepo izbrane barve!

Tanja E. pravi ...

Zelo lepa čestitka, res si krasno izbrala in ujela barve. LP:)

Janja pravi ...

Zelo lepo sestavljena voščilnica. Lp

Marjie Kemper pravi ...

Beautiful, Ana! Looks like your bird is ready to take flight!

Klara pravi ...

Zelo lepa čestitka...zanimiva postavitev in lepa barvna kombinacija. :)

Simko pravi ...

Krasna voščilnica. Všeč mi je postavitev in barve. Lp

MA-MI pravi ...

Zelo je lepa, všeč mi je, kako si ptička postavila v ospredje. Zelo 3D!

HRANDICA pravi ...

Tvoji izdelki so res navdih iz preteklosti.
Hvala, da si me obiskala in pustila komentar♥.
Lep p.