7. avg. 2012

Spomini / Memories

Še vedno se spomnim....

I still remember...


 ...nekoč je bila pravljica.....dandanes je ....

...once it was a fairytale....today is.....


Prijavljam na:
Challenges:
Craftalnica - Pravljično
Take a Word Challenge - Memories

Hvala za obisk!
Thank you for visiting!

16 komentarjev:

Klara pravi ...

Zanimiva in lepo narejena čestitka... Všeč mi je tvoj blog in izdelki v vintage stilu. :))

Words and Pictures pravi ...

Wow Ana, you create one masterpiece after another! This hanging is gorgeous: the stripe of burlap echoing the wooden bar above, the lovely weathered turquoise background, and that fabulous photograph and bitter-sweet sentiment... I love it!
Alison x

MA-MI pravi ...

Zelo lepa čestitka, oz. je to najbrž slika za na steno, ker vidim vrvico, čeprav je zelo nostalgična. Sem kar nekaj časa iskala pravo besedo. Lp

Deann pravi ...

What an absolutly charming collage...it just tells a story all by itself what a treasure!

Marjie Kemper pravi ...

Lovely! So many different textures... and what a charming sentiment. Beautiful.

Metuljčica pravi ...

Čudovita zamisel in krasen izdelek.

Vladuška pravi ...

Res obvladaš ta vintage stil in zelo mi je všeč, kako si tukaj dodala še leseno palčko, je takšna pika na i. Ogledala sem si tudi tisto s Parizom in obe sta mi všeč. Verjamem pa, da nekatere pravljice ostanejo za vedno. Saj tudi nekateri junaki živijo srečno do konca svojih dni :) Lepo bodi.

Janja pravi ...

Všeč mi je kako si spomine povezala z izzivom - pravljično. Zelo lepo. Lp

Anjas-Artefaktotum pravi ...

WOW Amazing collage creation, love all details around you've used. Really unique and inspiring!
Groetjes Anja

Anita Houston The Artful Maven pravi ...

It's so fantastic!!! Love the photo and sentiment, and that it's hanging from a stick! Fabulous and earthy!

Mojca pravi ...

Uau... prave mojstrovine...

Alie Hoogenboezem-de Vries pravi ...

Again a very creative piece of art, with great mixed media!

greetings, Alie :-)

Tanja E. pravi ...

Čudovita je in všeč mi je zelo, kako si sporočilna s svojimi čestitkami. Zadanejo v bistvo. LP:)

Julia S-W pravi ...

Totally love it Ana!! Gorgeous vintage look with so much beautiful texture.
Juliaxx

anna christensen crafts pravi ...

This is really beautiful, I love the natural elements and the text is so intriguing - it hints at such a story. Have a lovely weekend x

BojaMoja pravi ...

Super obvladaš tehniko, izdelek je lep, sporočilen, skratka ... SUPER!